Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Madeleine Sundström - 4 oktober 2011 09:22

Kommer inte på någon bra rubrik så det får vara :)

Jaha då va de tisdag och ännu en helg är slut!

Denna helg så va man sjuk så man orkade inte så himla mkt men att få fin besök orkade jag allt med =)

Jane skulle ha kommit i Fredags egentligen men eftersom jag och grabben va sjuka så vart de inte av så vi ska försöka boka in Lördag istället då hon ska komma hit och sova och äta gott och kolla på film och snacka skit =) Elias får åka hem till sin pappa över natten då =)

Elias har fått lite ändra dagistider nu eftersom jag går på datakursen och missar 3 timmar i veckan så då får Elias vara på dagis till 12:30 så jag kan gå hela datakursen så då blir han hemma på torsdagar istället =) Nu är han på dagis och idag är det en vanlig dag där, så det dröjer inte länge förrän jag ska hämta hem honom! Ska skriva en lista om vad som ska handlas,funderar på om man kanske ska baka sen när vi kommer hem från kyrkis =) får se!

Ne undra om man skulle ta och lägga sig och vila en stund, är trött faktiskt =)

 

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards